02 ledna 2013

Rok 2012

Konec roku je opět tady a sním rekapitulace co se tu zde událo.Začla jsem přidávat zakoupené novinky,zapojovat se do meme,trochu nahlédnout do toho kdo jsem.Psát vlastní komentář ke každé knížce.Myslím že jsem blog za tento rok zase o něco posunula dopředu.Chtěla jsem opět přečíst 60knížek ale v březnu jsem se odstěhovala od rodičů a bydlet ve 4 občas není sranda a tak člověk už jen neleží v pelechu s knížkou a musí také žít normální život.Ale i tak jsem ráda za svůj výkon.Konečné číslo je 57.Knihovna se opravdu rozrostla.
Zapojila jsem se do meme přečíst za rok od A do Z od každého písmene nějakou knížku.Nepovedlo se mi splnit všechna písmena.Na F,G,Q,U,W,X,Y.Opravdu těžké.Příští rok se také budu snažit do něčeho zapojit.Jsem spokojena a všem přeju štastný Nový rok a hodně dobrých knížek.

Srdcem proti rozumu -Sofie Králová
Poslouchej! -Sarah Dessen
L.A. Candy -Lauren Conrad
Pokrevní pouta -Richelle Mead
V pasti
Devátá stezka
Krajina plná stínů

Žádné komentáře:

Okomentovat