15 června 2012

Mediátor znovu



Nerada čtu knížky víckrát.Dřív sem to dělala.Mediátora a Princezdnu jsem četla několikrat za sebou.Jenže potom sem začla číst víc a víc knížek a můj seznam byl čím dále větší a tak sem se ke knížkám už nevracela.Když jsem to párkrát udělala tak mě to kolikrát sklamalo a to mě naštvalo.Když jsem se na meg-cabot-books.blog.cz dočetla že Meg připravuje 7 pokračování Mediátoru tak sem si řekla přečtu si ho znova.Bála jsem se přeci jen ted mi je 21 a četla jsem to někdy 13-16.Četla jsem celýho mediátora aspon 5x néli více.Ale přeci jen sem starší a tak jsem se bála.Byla jsem mile překvapena že se mi to stále líbí a čtu to se zaujetím.Moc sem si děj nepamatovala což byla výhoda

 Poslední dobou mě knihy zklamávají a nebaví.Těším se na ně a potom zjištuju jaká to je blbost a opravdu Mediátor ani po tich letech nezklamal a měl tu dávku akce dobrodružství milostné zápletky s Jessem a dobrou dávku Megina vtipu který podle mě nové její knihy také postrádají...

Žádné komentáře:

Okomentovat