06 května 2012

Intimní dobrodružství jedné londýnské prostitutky



Belle dostudovala a nevěděla čím se živit.Přestěhovala se do Londýna a peníze docházely.Moc prací ji nevyšlo a když ji jednou jeden pár přived k sobě domů a daly trojku a později ji za to zaplatily rozhodla se být eskortní dívkou.Nastoupila u jedné agentůry která se jí starala o zákazníky a bezpečnost.Mezi zákazníkama ve svém volnu se snažila najít přítele.Muži odcházely a přicházely.O svém povolání raději mlčela.Měla pár kluků kteří byly její dobří přátelé a také bejvalí a nebo součastní milenci.
Moje hodnocení :8/10
Tajný deník Call girl. Byl to hodně hezký a zajímavý seriál o životě prostitutky.Takovéto věci mě baví a tak když jsem zjistila že předlohou byla skutečná kniha musela jsem ji mít.Sehnat ji bylo velice složité.Jediné knihkupectví v republice.Kniha je psaná formou deníku a popisuje denní život eskortní dívky.Seriál byl podle mě víc naučný a popisující různé praktiky.Knížka nebyla špatná,plná sexu samozřejmě.Líbilo se mi s jakou otevřeností Bell popisuje své zážitky a choutky.

Žádné komentáře:

Okomentovat